söndag 5 december 2010

Söndag och andra advent! Mindre än 3 veckor kvar till jul och snön bara yr ner!
Jag och M har en sån där klassisk mys söndag! =) Lång sovmorgon och läsa morgon tidningen i sängen. =) Och nu har vi nyss tryckt i oss lite frulle, eller kanske ska säga brunch. Äggröra, köttbullar, macka o te.. Mumsigt värre!

Igår var M ledig så vi hade mys dag då också, han skulle laga 3 rätters middag till mig. hehe till förrätt blev det tomatskivor med keso, varmrätt köttbullar och potatis mos(som jag inte kunde äta, smakade och såg ut som lim) till desserst skulle vi äta glass o äpple kaka men de glömde vi bort..
Som ni förstår så väljer jag oftast att laga maten själv! hihi.. Men var gulligt gjort av han att försöka!  Vi var även en sväng ut på väla igår! Hämta ut en sån där gratis box på Babyland!
Kan rekomendera blivande föräldrar eller nyblivna att skaffa den, Allt som är grstis är bra ju!  Ni hittar den på babybox.se
Den innehåller bla, :
-Pampers New Baby Blöjor, Pampers Magasin
-Blöjhink från Angelcare
-Amningsinlägg från Pigeon
-Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
-Information från Go'boken
-Fläckborttagningsmedel från Vanish
-Baby Bubble Bath från Seba Med
-Barnvagnsreflex


 
Tjing

1 kommentar:

  1. SV: Hej! Ingen fara :)
    Okej, det gör du rätt i. Det kan ju vara ganska påfrestande och stressigt så det är ju bättre isåfall att du tar det sen när tiden finns!
    Jag är lite skeptisk, om jag hinner är det nog i sista tiden men i värsta fall så får jag köra upp efter bebis har kommit. Det funkar nog det med :)

    Ja jag har också sett det, så hade tänkt hämta ut en sån babybox nästa gång jag ska dit :)
    Okej, jag tror jag hade fått lite smått panik om vi väntat så länge. Men alla gör ju olika :) Det blir säkert bra! Kram

    SvaraRadera