onsdag 23 mars 2011

Jaja jag vet jag är dålig på att uppdatera..

Idag är vår lilla Ludde 1 MÅNAD! tiden går så fort.. Va ju inte länge sedan jag satt här med magen i vädret!  hihi

Timmarna, dagarna o dygnen flyter in i varandra! Datum och tider mm är en dimma!

Ludvig tycke inte det är lika kul att bara sova och äta längre utan kräver all vår uppmärksamhet all sin vakna tid (och det är väldigt mycket av den tiden)   =) Underbart!
Det är så mysigt att bara ligga o mysa och se hur han tittar o utvecklas!

I måndags var vi på BVC igen och han följer sin kurva perfekt. Då vägde han ca 5100 g och är 59-60 lång!   

Idag har jag stor städat o tvätta 4 maskiner med tvätt så imorgon blir en lugn dag, blir lite så där varranan dag som man orkar göra lite här hemma! Nu ska jag hoppa ner i sängen och hålla tummarna att Ludvig vill sova jätte jätte länge!!!  

Magen för 1 månad sedan

Magen för 2 veckor sedan!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar