torsdag 17 mars 2011

tjoo!

Har inte blivit att jag skrivit så mycket här de sista! Blir mest bilder nu! Orkar inte riktigt ta mig tid att sitta o skriva.. Så mycket annat som prioriters först nu! Ska snart hänga dagens tredje maskin med tvätt och ska även diska upp efter middagen! Dock inte så mycket disk då vi bara ätit sallad idag, både jag o m ska ner mer i vikt så nu försöker vi va lite sunda! Jag försöker ta mig ut o gå med Ludde men vädret är väldigt växlande, Blåser svin kallt fast att det är soligt! O nu regnar de!

Igår var jag ute o gick en sväng, Blev en prommis bort till Luddes farmor bla..
Nu ligger far och son o sover i fåtöljen o jag ska göra lite nytt!! Tjing på er!

Lilla ludvig älskar att åka vagn, somnar som en stock så fort man lägger ner han! =)

Farmor matar Ludde! (jag pumpar ut mjölk o har med när jag ska ut, jätte smidigt!)

Mina gullisar ligger här brevid mig o sover gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar