söndag 17 april 2011

Whii!!

I fredags var vi på banken o skriv på alla papper för huset, så nu är vi äntligen HUS ÄGARE!!!
Det känns toppen! Igår började vi med att riva ut allt i köket och hallen mm och imorgon börjar snickaren och ska greja.. Det ska bli så skönt att flytta in när allt är nytt o fräscht! =) Idag var vi och köpte tapet till köket och golv till köket, hallen och vardagsrummet! I veckan ska vi köpa tapeter och färg till resten tror jag.. Vi hade ju tänkt att bara göra i ordning på nedre plan men vi ska tapetsera, måla och byta golv på mellan våningen också, det blir bara 3dje våningen som vi inte gör nått med!

Imorgon ska jag ner till Barnmorskemottagningen och ta bort resten av stygnen från förlossningen. (de skulle lossna av sig själv men är ca 8 st som sitter kvar tror ja,) Det har totalt lossnat ca 23 stygn, hmm på BB trodde de inte jag hade några stygn, de är ju typ 30 st totalt. Fattar inte hur de kunnde missa det!
Ska även gå igenom förlossningen imorgon så ska bli skönt och äntligen få veta vad som hände!
Efter de ska jag lämna Ludvig hos hans farmor en stund så jag kan stor städa o greja lite hemma, Är så svårt att få tid till det när han är med, plus att jag vill vädra ut och kanske tvätta fönsterna också. Se vad mycket jag får gjort.

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar