måndag 26 december 2011

Nu är glada julen slut slut slut, nu ska granen kastas ut ut ut!
God Fortsättning allihopa!

Har haft en bra jul helg! =) Känndes som jag spenderade största delen av julafton i köket men var en bra dag/kväll endå!
Vi fick jätte mycket fina pressenter, bla pengar, pressentkort, kosta boda skål, lakarn, skärbräda, mm. Sen fick jag ett hals smycke med Ludvig ingraverat, guld halsband med ett litet hjärta på, tröja, förklädde, doftgrej, pengar, pressent kort på massage och ansikts behandling. mm,

Ludvig fick så klart mest paket! Han fick bla: lektält, lära gå bil, böcker, pussel, hink som man ska träffa rätt i hål med klåssar, en larv som man kan dra efter sig och spela olika låtar och melodier på, sen en annan drag grej, en sköldpadda som man trycker på magen så springer den fram, filmer, pyjamas, strumpor, 4 lång ärmade tröjor, 2 kort ärmade tröjor, 1 cardigan, 2 stickade tjock tröjor, 1 flece jacka, mm mm...

Idag åkte pappa och co hem,, Jag har damsugit, skurat golv, bäddat rent i sängen, tvättat och hängt 4 maskiner, mm. Nu sitter jag ock slappar i soffan efter att ha tagit ett långt skönt skumbad och tryckt i mig lite ris ala malta.. Men rygg gör oooont!

Bilder kommer så småningom
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar