onsdag 21 december 2011

Tjo!

Var hos barnmorskan idag och kolla läget med lillebror! Allt var som det skulle med han! Bm tyckte det är jätte bra att han sparkar så mycket! Hmm där har hon och jag lite skilda åsikter!  Han får gärna sparka men inte så hååårt! Men men!
Har gått upp 1,5 kg och magen växer för fullt nu! =)

Idag har jag även lärt mig att det inte är någon höjdare att ha med sig en övertrött bebis på restaurang (förresten så känns Ludvig för stor för att kallas för bebis nu, När slutar man med de igentligen?)
Fick många snea blickar av de andra gästerna, -Men hej, Ni har faktiskt också varit små skrikiga bebisar!
Ägaren verkade dock inte bry sig allt för mycket, hon har en dotter som är 2 månader yngre eller äldre än Ludvig, (minns aldrig hur gammal hon är)

Idag har jag för övrigt pysslat lite inför jul och imorgon blir det stooor städning inför helgen! Men igentligen, Varför städar man alltid som en tok när man ska ha gäster när man måste städa och diska minst lika mycket efter..?

Känns inte alls som det bara är några dagar till julafton! Men så tycker jag det är varje år, men när maten står framdukad, gästerna kommer och man har klätt upp sig så brukar det lösa sig!

Vet att det har varit väldigt tomt på bilder det senaste! Våra kameror är lite ur funktion och vill inte som vi vill.. Kanske blir att tita efter någon i mellandagarna om de är bra rea någonstans!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar