söndag 26 augusti 2012

Tjo!
Igår var vi en sväng norrut och hälsade på Veronica och lilla Alicia! Så kul att få träffa dem! =)
Ludvig var en liten terrorist i bilen både dit och hem. När det är dags att åka upp för dop får han nog stanna hos farmor.. Innan gillade han att åka bil men nu blir han så rastlös så fort, Kanske borde skaffa sånna där tv skärmar så han kan se på film så småningom?

Imorgon ska vi börja "vårt ny liv" vilket innebär inget godis eller skräpmat mm utan istället ska vi bara äta massa nyttigheter och röra mer på oss! Det är dags att börja använda Crosstrainer ordentligt nu som jag köpe i sommras också och sen har jag även anmält mig till Zumba men den börjar inte fören den 5 sep.
I veckan var även Micke iväg och köpte en cyckel, en jätte fin ljusblå monark damcyckel (nästan helt ny) så nu kan vi äntligen ut och cyckla också, Ska bara köpa en cyckelsits till den så ludvig kan åka med! =)

Har märkt på vågen att Ludvig går på dagis nu! hehe Rör ju inte lika mycket på mig när jag inte behöver springa runt och jaga han hela tiden. Men snart är de ju dags att jaga Teodor istället!! =)


Ludvig, Gung älskaren!
Går inte att gå förbi gungor utan att hans skriker att han vill dit! =)
Han vill åka "unga" och "kana" (gunga och rutchbana)
 
Vår lilla solstråle!
Teodor ligger bara och myser än. Men snart är de nog full fart i han också..
Tiden går ju så himla fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar