söndag 11 april 2010

Tjoho!

Solig söndag idag!  HÄRLIGT!
Jag o pappa har varit jätte duktiga idag! hihi, Flyttat massa möbler från ett ålderdomshem till Pontus lägenhet. Sen har vi packat in allt mitt "skräp" Som ska ner till helsingborg i bilen, åker ner i morgon i stället för tisdag! =) Jippi! Pappa kör mig till Göteborg och M hämtar mig där!

Igår träffade jag Virre! Först var vi på nya cafet och fika och sen åkte vi hem till hon och såg på film! Haha jag som alltid brukar vara sist med att ha sett någon film hade självklart sett alla denna gången. Men men.. Var kul att träffas o snacka lite skit o skvallra! De är det vi är bäst på! haha

Idag ska vi och äta lite hos farmor, sen ska jag sova där och spela bingo! haha längesen jag gjorde det nu! Men man blir aldrig för gammal för att sova över hoss farmor! hihi!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar